reklama

Aj pre tieto vety sa oplatí k nim každé ráno vracať III.

Deti majú zvláštny dar. Vedia svojim smiechom rozosmievať a  svojim plačom rozplakávať. Vedia liečiť bolestivé miesta našej duše, keď nás smútok ťahá k zemi. Svojimi spontánnymi myšlienkami , púšťajú aj za nás šarkanov fantázie do oblakov. Nútia nás smiať sa, aj keď sme smutní. Radovať sa z maličkostí a nezamýšľať sa prílišne nad tým, či na ten náš úsmev a smiech máme dostatočný dôvod či príčinu. Opäť pribudli ďalšie a  ďalšie myšlienky z našich školských prvácko - druháckych lavíc.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

„Teta Kristínka, náš pes Vás pozdravuje. Ukázal som mu Vašu fotku a vraj sa do Vás zaľúbil ."
K. C. , 8 rokov

„ My máme doma takú šmykľavú podlahu, že sa všetci : mama, oco aj ja, každý večer na nej korčuľujeme. A nemusíme mať ani korčule. "
P.H. , 9 rokov

„ Ja som taký šťastný. Sa veľmi veľa usmievam. To je dobre teta Kristínka, to znamená, že mám asi dobrú náladu. "
R.P. , 8 rokov

„ Čáry- máry- fuk!!! Nech má Šimon vybodkovanú hlavu!!! Staň sa!!! "
R.P., 8 rokov

„ Teta Kristínka , prídite k nám na kávu. Ale musíte si ju urobiť sama. Ja Vám dám len recept. Viem veľmi veľa všelijakých receptov na všelijaké kávy . "
S.M., 8 rokov


„ Jéééjda...znova som úplne všetko zabudol. Niekedy sa mi to stáva. Teda, skoro vždy. "
P.H., 8 rokov

„ Potrebujem slnečné okuliare , lebo toto svetlo v triede veľmi svieti . "
R.P., 9 rokov

„ Teta Kristínka, prídite k nám na návštevu. Zajtra. Ale nečudujte sa, že zajtra doma nebudem. Zajtra idem totiž k starkej. Doma bude iba pes...ale prídite, prosím. "
A.M., 8 rokov

...teším sa, že som s nimi.

kristína brnčová

kristína brnčová

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To co píšem,....v tom som ja. Zoznam autorových rubrík:  moječo ma zaskočilomoji kakaovníciľudia inak obdarovaníčo sa mi dotklo srdcamoja každodennosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu