reklama

Aj pre tieto vety, sa oplatí k nim každé ráno vracať IV.

Krásne myšlienky nám krášlia naše, veľakrát ťažké a uplakané dni. Dni, keď sa nám zdá, že dva dni sa spojili dokopy a zobrali kúsok zo sily a energie aj tretieho rána. Cítime sa bezradne, vyčerpane a zúfalo...a vzápätí, príde myšlienka , veta , poznámka detí, ktorá rozsvieti chvíľu, okamžik, dopoludnie. A deň sa stáva krajším ako sa nám v skutočnosti na začiatku zdal. Také sú naše dni v škole. Striedavo oblačné a oblačno slnečné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

„Teta Kristínka, Vy ste taká pekná ako môj pes. Dokonca aj rúčky máte také hladučké ako má on ušká ."

R.H., 8 rokov

„ Ja som sa tak nahneval. Ale tak veľmi,....až do úplného vyčerpania ."

P.V., 8 rokov

„ Teta Kristínka, Vy ste síce pekná, ale vlasy máte ako zo ZOO."

T.M., 9 rokov

„ Dnes som sa na telesnej výchove utekal...a utekal....až som skočil na loptu a skoro som hodil poriadneho papuľniaka ."

P.Z., 8 rokov

„ Teta Kristínka, ja sa do Vás asi poobede zamilujem. Teraz ešte nemôžem, lebo sa musím učiť, ale poobede asi áno."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.Z., 8 rokov

Ja : „ Tak poďme ďalej, už máme málo. Toto je ľahké toto vieme..."

T.P. „ ....síce vieme,....ale oddychujeme. "

„ Teta Kristínka, Vám práve padol na môj zošit vlas. Asi to bude vlas múdrosti...dúfam, že nie je úplne posledný ."

T.P., 9 rokov

„ Kedy budeme mať Informamatematiku? "

P. T., 8 rokov

„ Kresťania sú ľudia, ktorí chodievajú na Veľkú noc a aj inokedy...do hory. "

T.M., 8 rokov

...oplatí sa k týmto deťom každé ráno vracať.

kristína brnčová

kristína brnčová

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To co píšem,....v tom som ja. Zoznam autorových rubrík:  moječo ma zaskočilomoji kakaovníciľudia inak obdarovaníčo sa mi dotklo srdcamoja každodennosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu