reklama

Ježiško, máte v nebi fotografa?

Nechcela som už  vianočnú tému mojich článkov, chcela som už prichádzajúce Vianoce prežívať vo svojom vnútri, v tichu a láske. Ale rozhovor s našimi deťmi, mojimi neterkami a mojim sedem ročným bratčekom ma prehovoril klepať opäť túto tému do týchto istých čiernych kláves. S deťmi v predvianočnom období sa často rozpráva o Mikulášovi, o škôlke a  programe v škôlke, o strachu, či smiechu z veselého anjela či pekelne pekelného čierneho čerta. Alebo ešte sa dá rozprávať o  snehu, snehuliakoch, či snehových bunkroch, ktorých steny sú vždy držané silou pevnej detskej vôle a detskej fantázie ....alebo ešte o Ježiškovi,...a o tajnom pretajnom Liste len a len pre neho. Takzvaný List pre Ježiška  s  adresou Nebo 5, 000 00, ako mi dávno dávno prezradila moja sestra jeho adresu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Pamätám si ako sme si so sestrou písali prosby pre Ježiška, napísali sme krátky list, kde boli napísané pančuchy a pastelky a farebné pero a plyšovú opicu....a nakoniec bolo napísané.... nemusí byť všetko, Ježiško. A o dva týždne som tento istý list, našla mamke v kabelke. To bolo výčitiek : „ Ako si to mohla, mami? Veď si mi sľúbila, že ho pošleš a Ty si naň zabudla....a teraz Ježiško zabudne zas na mňa ." Mamka sa veľmi nezmohla na slová na svoju obhajobu....bola totiž prichytená :)

„ Čo by ste tak najviac chceli, aby Vám Ježiško priniesol? " spýtala som sa môjho sedem ročného brata Matúška a päťročného krstniatka Sophinky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Matúš : „ Ja by som chcel snowboard, lego helikoptéru, boby, skateboard, autá na ovládanie, tanky,.....

...pokračoval ďalej a cítila som, že ten zoznam nemá koniec a tak som ho prerušila otázkou.

„ A nemyslíš si, Matúško, že tých darčekov je strašne strašne veľa? Veď si predstav koľko je na svete detí a každé dieťa by si prialo aspoň maličkosť ."

Prerušil ma pokračujúcim zoznamom a tak som sa otočila k Sophinke, ktorá si odchlipkávala z horúceho ovocného čaju.

„ A ty Sophi? Čo by si chcela?"

„Kristínka, ja by som chcela také uteráčiky na háčikoch, čo máme v škôlke.....a ešte fotku starkej Ľubky, aby som na ňu nikdy nezabudla."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ježiško, neviem či tam hore v oblakoch máte nejakého fotografa,....prosím Ťa za Sophinku, pofoť trošku moju mamku a Sophinkinu starkú, aby sme vedeli ako vyzerá teraz a či je šťastná....a pošli nám prosím tú fotku po anjeloch sem dole na zem...

Ďakujem za nás obe.

kristína brnčová

kristína brnčová

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To co píšem,....v tom som ja. Zoznam autorových rubrík:  moječo ma zaskočilomoji kakaovníciľudia inak obdarovaníčo sa mi dotklo srdcamoja každodennosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu