reklama

Aj pre tieto vety sa oplatí k nim každé ráno vracať VIII.

Ježiško sa vôbec nemohol narodiť, lebo som ho videl minule v kostole na kríži. A stadiaľ by sa nedostal, lebo bol chudáčik priklincovaný. P.T., 7 rokov

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Chlapec so slimačím tempom čítania...číta číta, pomaly a ešte pomalšie a po čase začne do toho aj zívať,...raz, dvakrát,...za každým piatym slovom...a nakoniec to ukončí krásnou vetou :

" Ale veď nevidíš Kristínka,...že mňa toto moje pomalé čítanie úplne uspáva? Je to ako rozprávka..."

R.P., 8 rokov

„Teta Kristínka, tento kameň čo mám na šnúrke na krku...je amulet. A chráni ma proti gramľavosti ."

P.T., 8 rokov

V našej nepočujúcej škole. Jedna nedoslýchavá žiačka kričí na horné poschodie na nepočujúcich spolužiakov....samozrejme ju nepočuli a tak nervy sú nervy,....zarevala na nich :

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"......(zahreško)....., vy ste už naozaj všetci hluchí????!!!!či čo?!!!!! "

P.T., 12 rokov

"Teta Kristínka, keď sa pôjdete cez víkend previesť k nám do Kopernice na bicykli, jednou cestou nám zoberte aj trochu dreva, ktoré je pred dedinou pripravené. Nikomu sa nechce preň chodiť a traktor mame pokazený."

R.T., 8 rokov

kristína brnčová

kristína brnčová

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To co píšem,....v tom som ja. Zoznam autorových rubrík:  moječo ma zaskočilomoji kakaovníciľudia inak obdarovaníčo sa mi dotklo srdcamoja každodennosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu