reklama

Anjelov chce nebo späť

Prišla k nám na návštevu s jej mamkou a mamkinou kamarátkou. Jej mamka a kamarátka sa veľmi dobre poznali s mojou krstnou mamou. Boli to jej bývalé kolegyne z roboty, kým moja krstná nezostala na invalidnom vozíku. Prišli jej zablahoželať k narodeninám. A ona prišla s nimi. V tomto článku ju budem volať Zuzanka. Zuzanka vážila asi tak 45kilo spolu aj s darčekom, ktorý priniesla. Blonďavo-zlatisté vlasy mala spustené na ramená. Úsmev anjela a hlas niekoho, jemu podobnému. Zuzanka mala asi tak dvadsať rokov, možno dvadsaťjeden a mala pred sebou skúšky z nejakých humanitných vecí, z ktorých som ja mala z vysokej, kníh a skrípt celkom požehnane. Veľmi rada som jej ich požičala a ešte radšej som bola, keď mi krstná povedala, že Zuzanka skúšky spravila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Mala za sebou bakalára a pred sebou krásny vzťah. Pokračovala ďalej a intenzívne prežívala každú chvíľu...

...pokiaľ neprišla na križovatku, kde sa zasekla červená.

Diagnostikovali jej nádor v hlave. Nádor, ktorý všetko zastavil, spomalil, zmenil. Školu nedokončila, vzťah však áno. Chlapec ju nechal napospas chorobe a chorobnému strachu z nej. Bál sa smútku, trápenia, straty,...možno. Ľudia sa boja strát.

Aj keď nádor bol veľký, nemal toľko sily, aby zatlačil aj na kútiky jej úsmevu. Operácia, nemocnica, zmena, premena, diagnóza, zdravotná karta, krvný obraz, výsledky a vyšetrenia. A dookola.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Niekedy má človek asi málo kameňov," by povedal Forrest Gump. Málo kameňov na to, aby obhádzal tú zúfalosť a strach vôkol seba. V nádeji, že sa zľaknú a zutekajú od nás.

Zuzankin ocko ju išiel zaviesť do nemocnice na ešte podrobnejšie vyšetrenie ako bolo to predtým a ešte predtým. Mali spolu nádherný vzťah. Bola jediná, vysnívaná dcérka milujúcich rodičov.

V čakárni, otec zomrel. Smútok zrejme rozdriapal srdce na cimpr-campr.

Zostali iba dve. Mamka a dcérka. Chorá dcérka, čakajúca na zázrak.

Kiežby tie zázraky prichádzali častejšie. Modlili sme sa, aby si nebo, tohto anjelika ešte nevyžiadalo hore, aby protekčne prihliadlo na ubolené matkino srdce.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nebo však nástojčilo na svojom. A anjela Zuzanku si aj napriek, slzami presiaknutému srdcu matky, vyžiadalo.

Za desať mesiacov si nebo zobralo z jedného srdca až príliš veľa.

Vymeniť mamine srdce nie je možné, ale ak je to možné, milí anjeli, robte zhora aj nemožné, aby ste jej pomohli.

kristína brnčová

kristína brnčová

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To co píšem,....v tom som ja. Zoznam autorových rubrík:  moječo ma zaskočilomoji kakaovníciľudia inak obdarovaníčo sa mi dotklo srdcamoja každodennosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu