reklama

Nechcem ruže červené,.......chcem aby si žila

Kytica červených ruží, pohodená je v tráve,.. nejaký zlom nastal,...v tej chvíli práve. Odišla, zostali iba ruže,...a smútkom zaliate spomienok kaluže. Čo sa vlastne stalo,...to nikto nedozvie satáto chvíľa,... vraj rozchod nazýva sa. Však tento rozchod inú podobu má,...navždy  mi totiž odchádza,...moja mamka jediná. Odchádza, ale nie len dočasne,... jej srdce,...mamke mojej ,o chvíľu vyhasne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Vyhasne a už nikdy tĺcť nebude,...

jej obzor zastreli už tmavé labute.

Aj keď Ty teraz slzy moje nevidíš,...

Bože,.. môj Bože, ja stále verím, že sa mi naspäť zobudíš.

Taká mladá predsa umrieť nemôžeš,...

hovorím Ti to,...aj keď viem, že moje vzlyky žiaľu ...už počuť nemôžeš.

Oči Tvoje , únava už zatvára,...

kňaz náhle posledné požehnanie dáva.

Tak otvor oči,...dokáž, že ľúbiš ma !!!

Nechcem aby v srdci mojom,...zostala čierna tma...

Nechcem ruže červené,...na Tvojom hrobe hodené...

...chcem aby si žila...

kristína brnčová

kristína brnčová

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To co píšem,....v tom som ja. Zoznam autorových rubrík:  moječo ma zaskočilomoji kakaovníciľudia inak obdarovaníčo sa mi dotklo srdcamoja každodennosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu