reklama

Aj pre tieto vety, sa oplatí k nim každé ráno vracať V.

Ani deti nemajú vždy svoje dni. Tak ako aj dnes...tak ako aj my, dospelí. Sme často vyčerpaní a unavení už len pomyslením, že v škole máme zostať ešte niekoľko hodín. Nie všetky hodiny, nie všetky dni, však sú takéto...našťastie. Inak by sme to, my všetci ....mohli zabaliť. Krásne spestrenie a zdúhovenie spoločných chvíľ...kde každý priložil svoju farbu ku krásnej mozaike.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

„ Teta Kristínka, ja som minule stretol lienku a chcel som si pri nej zaželať nejaké želanie...zaželal som si aby sme my dvaja a ešte aj s mojím otcom a mamou boli do konca života spolu...a jediné, čo mi tá lienka priniesla bolo, že všetko zabúdam a vo všetkom sa mýlim ."

P.R., 8 rokov

M.T.,8 rokov : „ My máme doma v komíne netopiera. A asi celé hniezdo."

Ja : „ A ako si na to prišiel? Kto to zistil? A ako to viete? "

M. T.: „ No predsa vieme to tak, že nám komín úplne prestal dymiť. "

„ Mama mi povedala, že keď dostanem ešte veľa veľa jednotiek, dostanem vodičák ."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

R.T., 8 rokov

„Dnes sa mi snívalo o anjeloch. Nemali vlasy a všade lietali a lietali, až sa mi z nich v noci zakrúžila hlava a ráno sa mi hrozne vstávalo. "

T.M., 9 rokov

„ Dá sa mi cikať...môžem ísť? " (zrejme ekvivalent „ Môžem ísť na WC? ")

P.R., 8 rokov

„ Neviem prečo...ale dnes viac ako v škole, chcem byť doma. "

P.T., 8 rokov

„ Na tú šmykľavú podlahu, čo som minule spomínal, že máme v chodbe, mama kúpila pre nás všetkých...pre otca, mňa aj pre seba...také prísavkové papuče poliate lepidlom, aby sme sa už viac nešmýkali."

R.P., 8 rokov

...zasmejeme sa a chvíľky prežité spolu sa nám farebne vyfarbia dúhovými farbami nášho smiechu.

kristína brnčová

kristína brnčová

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To co píšem,....v tom som ja. Zoznam autorových rubrík:  moječo ma zaskočilomoji kakaovníciľudia inak obdarovaníčo sa mi dotklo srdcamoja každodennosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu